Projemiz Türkiye'nin farklı şehirlerinden 11 öğretmen ve 91 öğrenci ile; öğrencilerin öğrenme sürecine katılımlarını ve motivasyonlarını arttıran,öğrenme sürecini daha verimli,çekici,eğlenceli ve sürdürülebilir hale getiren çeşitli oyunlar düzenleyerek İngilizce kelime öğreniminin kalıcılığını arttırmak amacıyla yürüttüğümüz bir projedir.Projemizin amacı; 21.yüzyıl becerileri olarak adlandırılan(yaratıcılık,iletişim,takım çalışması,teknoloji kullanımı vb.) ile İngilizce Öğretim Programında yer alan(öğretmen rehberliğinde kendi dil materyalini üretebilme,dil becerilerini geliştirecek görev tabanlı,işbirlikçi,proje tabanlı dil aktivitelerine katılabilme vb.) ve 2023 Eğitim Vizyonunda önemi vurgulanan Oyun Tabanlı Öğrenme yaklaşımını harmanlayarak öğrencilere eğlenceli bir öğrenme ortamı sunmaktır.Final ürünümüz;proje öğrencileri tarafından kaleme alınan Meraklı adlı hikayemizdir.Ortak ürünler; oyun tanıtım takvimi ve oyunlar kitabıdır.Projemiz Türkiye'nin farklı şehirlerinden 11 öğretmen ve 91 öğrenci ile; öğrencilerin öğrenme sürecine katılımlarını ve motivasyonlarını arttıran,öğrenme sürecini daha verimli,çekici,eğlenceli ve sürdürülebilir hale getiren çeşitli oyunlar düzenleyerek İngilizce kelime öğreniminin kalıcılığını arttırmak amacıyla yürüttüğümüz bir projedir.Projemizin amacı;21.yüzyıl becerileri olarak adlandırılan(yaratıcılık,iletişim,takım çalışması,teknoloji kullanımı vb.) ile İngilizce Öğretim Programında yer alan(öğretmen rehberliğinde kendi dil materyalini üretebilme,dil becerilerini geliştirecek görev tabanlı,işbirlikçi,proje tabanlı dil aktivitelerine katılabilme vb.) ve 2023 Eğitim Vizyonunda önemi vurgulanan Oyun Tabanlı Öğrenme yaklaşımını harmanlayarak öğrencilere eğlenceli bir öğrenme ortamı sunmaktır.Final ürünümüz;proje öğrencileri tarafından kaleme alınan Meraklı adlı hikayemizdir.Ortak ürünler; oyun tanıtım takvimi ve oyunlar kitabıdır.